tisdag 13 december 2011

Fullt upp, IGEN //Zozzo

Just nu håller jag på att läsa Silence av Becca Fitzpatrick, som än så länge har varit jättebra:D Tror jag är på sidan 200 nånting. Tills på torsdag ska vi ha skrivit en stor uppsats som jag måste bli klar med, så jag kommer antagligen inte hinna läsa. Och så hade jag reserverat två böcker på biblan som kom idag, The Forbidden Game av L.J. Smith och Vampire Kisses av Ellen Schreiber. Så alltså kommer min lista på recensioner, som snart kommer, se ut så här:
- Silence
- Vampire Kisses
- The Forbidden Game
- Starcrossed
- Hungerspelen

Så nu vet ni, så här kommer det typ se ut. Jag ska försöka att hålla mig till detta och inte låna eller köpa en bok så fort jag ser den. (Listan KOMMER tyvärr ändras, antagligen).

Har även vunnit Chasing Brooklyn av Lisa Schroeder av Malin! Har längtat efter att få läsa den hur länge som helst. Så det blir ju perfekt. Tack Malin!:)

Jag har tänkt att jag nog ska läsa Mitt perfekta liv av Sarah Dessen och Chasing Brooklyn när jag åker till Fuerto Ventura den 2:a januari. (Om Chasing Brooklyn har kommit då, annars tar jag med mig Syskonkärlek av Katarina Von Bredow). Hm, verkar som om jag har planerat hela månaden eller nått. Hursomhelst! Jag ska försöka blogga när jag har tid. Ska bara bli klar med den här uppsatsen då. Ha det så bra så länge!:)

Förresten, Lucia idag ju:D Gjorde ni något speciellt i skolan för att fira?:)
//Zozzo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar