lördag 10 december 2011

Bokhaul! //Zozzo

Hejhej! Jag tänkte att, eftersom jag knappast bloggat under denna veckan, ska jag lägga upp foton på de böcker jag har i min bokhylla. Jag har knappast några böcker eftersom jag lånar de flesta på bibblan. Men whatever. Det får bli som det blir. De titlarna i grå text är olästa.

Här är alla böcker jag har. De böckerna högst upp till höger är böcker från bibblan. (Glömde ta bort dem).

Dessa böckerna är några av de första jag köpte (flera år sedan)
*Midnattsstriden - Wolf Ryp
* Den utvalda - Wolf Ryp
* Den gyllene förföljaren - Wolf Ryp
* Spökhistorier (Denna gills inte)
* Kalla kårar - Mumiens förbannelse - R L Stine
* Spökhusets förbannelse - Jenny Wagner
* Dödligt bevis - Richie Tankersly Cusick

* Eva & Adam - Att vara eller inte vara - ihop - Måns Gahtron/Johan Unenge
* Eva & Adam - Prins eller vanlig groda - Måns Gahtron/Johan Unenge
* Eva & Adam - Jul jul pinsamma jul - Måns Gahtron/Johan Unenge
* Eva & Adam - Bästa ovänner - Måns Gahtron/Johan Unenge
Eva & Adam - En historia om plugget, kompisar och kärlek - Måns Gahtron/Johan Unenge
* Eva & Adam - Fusk och farligheter - Måns Gahtron/Johan Unenge
* Mitt perfekta liv - Sarah Dessen

* Den andre Will Grayson - John Green & David Levithan
* The 39 clues - Den svarta cirkeln - Patrick Carman
* The 39 clues - Från andra sidan graven - Jude Watson
* The 39 clues - Svärdtjuven - Peter Lerangis
* The 39 clues - En falsk ton - Gordon Horman
* The 39 clues - Benknotornas labyrint - Rick Riordan* Angel - Katie Price

* När jag hör din röst - Stephenie Meyer
* Vampire Diaries - Uppvaknandet: Kampen - L.J. Smith
* Genom dina ögon - Stephenie Meyer
* Mycket mer än så - Sarah Dessen

* Tjejer i tårar - Jaqueline Wilson
* Evermore - Alyson Noël
* Silence - Becca Fitzpatrick
* Uppvaknandet - P.C. Cast & Kristin Cast
* Glashuset - Rachel Caine

* City of Bones - Cassandra Clare
* Hemligheter och pinsamheter - Eva Susso
* Hungerspelen - Suzanne Collins
* Fatta eld - Suzanne Collins
* Revolt - Suzanne Collins

* Syskonkärlek - Katarina von Bredow (Emmes bok)
* Min typ brorsa - Johanna Lindbäck
* Det är så logiskt alla fattar utom du - Lisa Bjärbo (Emme lånar den just nu)

Tja, det var det. Vet att det inte var så många, men men:) //Zozzo

1 kommentar:

  1. Åh, du har Hungerspelen, Fatta eld & Revolt och har inte läst dem! Tycker du ska läsa dem nu, för dem böckerna är de bästa böckerna någonsin! =)

    SvaraRadera