lördag 19 november 2011

Breaking Dawn! //Zozzo

Jag märker att det börjar bli ganska många inlägg på en gång här, men jag har haft fullt upp hela veckan och har inte hunnit blogga. Under tiden har jag kommit på ganska många saker att skriva om så, tja. Hur som helst. Ikväll såg jag och Emme Breaking Dawn och den var otroligt bra! Jag har sett lite här och var att det är många som ska se på den, men är osäkra på om den kommer vara bra eller inte. Och vad jag har och säga till dem är: En. Av. De. Bästa. Filmerna. Nånsin.
Om man inte ser den går man verkligen miste om någonting! Men det är även många som väntar eftersom just nu så är det många Twilight fans som bara skriker under filmen: "ÅÅÅH, EDWARD!!! HAN ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!!!" Vilket kan vara ganska irriterande.

Medan jag ändå pratar på om Twiligt. Det var många som under filmen skrek: "Edward är så snygg!! BORT MED JACOB!! HAN ÄR SÅ FUL!! UUUSCH!!!!" Och jag tänker liksom: "Neeeej??"

Så min fråga är:
Team Jacob eller Edward?
Jag är med i team Jacob! Fast Edward är också helt okej.
//Zozzo

1 kommentar:

  1. Jag vet inte vems sida jag står på, jag gillar båda lika mycket tror jag, filmerna (böckerna) hade blivit ganska usla om någon av dem fattades^^

    SvaraRadera