tisdag 11 oktober 2011

Sommarboken 2011! //Zozzo

Jag vet inte om ni har det samma som jag har på mitt bibliotek, att man kan läsa böcker under sommaren och sedan vinna en bok. Här har vi i alla fall att man ska läsa 8 böcker under sommarlovet för att få vara med och vinna en bok. Så jag var ju såklart med och deltog. Jag läste ut 8 böcker väldigt snabbt och jag fick välja mellan ett par böcker som jag skulle få. Jag valde "Hemligheter och pinsamheter" av Eva Susso eftersom den boken verkade vara den bästa man kunde välja mellan. Så för några dagar sedan fick jag min bok och jag blev skitglad. Tidigare idag gick jag till biblioteket för att be dem köpa in boken "Silence" av Becca Fitzpatrik. Och då fick jag en bok som jag reserverat - "Älskar - Hatar" av Jenny Downham. Och i den, vad hittade jag där då?? En biobiljett!:D Samtidigt som man deltar i den här "sommarboken" så får man även en chans att vinna en biobiljett. Och det gjorde jag alltså!:) Nu ska också biblioteket beställa in Silence, perfekt dag!:) //Zozzo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar