söndag 23 oktober 2011

Min storebror, HAHHH:D //Zozzo

Hej hej! Nu kommer jag lite bort från ämnet här, men asså. Detta måste bli sagt. Jag vet inte om ni brukar kolla på filmer med er familj så ofta eller så. Jag kollar på film varje helg med min bror, men jag kollar aldrig på film med familjen. Men jao, det går bara inte att kolla på film med min bror, Simon. Han liksom, tja... vi kollar alltid på skräckfilmer eller thrillers, bara läskiga filmer. Och när det är som läskigast kommer han med sina kommentarer. Till exempel:
På filmen: *Filmar telefonen och det står "You have no messages"*
Simon kommenterar: Neeeej! "You have no friends!"


På en annan film:
En tjej säger till sin kompis: "I promise. Nothing will happen to you"

Den andra tjejen: "How can you be so sure?"
Simon kommenterar: För jag läste manuset.

Det förstör ju lite av den läskiga känslan eller vad man ska säga. Men ändå. Simon, vad skulle jag göra utan honom?;)

Nu till en helt annan sak. Alla som har läst Vampire Academy. Jag vet inte hur ni tycker att Dimitri ser ut. Men ändå, jag tycker den här bilden på Ben Barnes är så sjukt lik Dimtri! Eller vad tycker ni?? //Zozzo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar