måndag 24 oktober 2011

Kommit på en idé! :D //Emme

Jag, Emme, har kommit på en idé:D
Det är alltid Zozzo som skriver om musiken. Hon är liksom mest kunnigast när det gäller musiken, trots att vi båda två ägnar mycket tid åt att lyssna på musik och spela instrument.
Men ja, det har alltid vart hon. Men nu tänkte jag att jag skulle kunna, jag med, skriva lite om musik. Om  ni nu vill det vill säga ;)
Musik toppen heter det jag funderat på att starta. Jag vet inte exakt vad Musik Toppen innebär, men nån sorts lista där jag listar ner några låtar, topp 10 tex, under en vecka. Och sen så får ni rösta på låtarna; Välja en låt.
Och efter att vi fått ett resultat, kollar vi då det, och länkar dom som röstat på den som kommit i TOPP just den veckan. Vad säger ni? Skulle det vart kul? :D
Lite mer musik på bloggen? Ni får ju då i och med listan fler tips på låtar som ni kan lyssna på! :D Ni, kan jag säga redan nu, kommer tjäna mycket på detta, och vi också en liten del.
Men mest ni förstås!;) //Emme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar