lördag 1 oktober 2011

Dagens låt den 1/10-11, "Piranha" (film) //Zozzo

Hejhej. Dags för Dagens låt igen:) Bara så att ni vet, jag kommer inte ta dagens låt varenda dag men jag kommer göra det så ofta jag kan! När jag tänkte på vilken dagens låt skulle få bli så fick jag genast upp AiluCrash - Turn The Tide (Cilla Turns) men så kom jag på att det var den låten jag valde igår x). Så alltså får dagens låt bli... Sum 41 - With Me!:) Den har jag lyssnat på otroligt länge men den måste bara få bli dagens låt. Sjukt bra!:)





Dessutom såg jag filmen "Piranha" innan idag med brorsan. Det är en skräckfilm, men det är också mycket, öh, "annat". Men den var ganska bra. Jag vet inte direkt om jag borde rekommendera denx) I alla fall värd att titta på. Kolla trailern:

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar