onsdag 14 september 2011

En idé! //Emme

Vi, jag och sosso, har fått en ide.
Varje fredag tänkte jag ge er bloggläsare ett kapitel från en bok jag själv skrivit.
Inga långa kapitel, ganska lagom enligt mig. 
Tänkte göra detta, just för att vi som driver denna bloggen ska ha något eget. Och en berättelse är det ju en själv som skrivit, ingen annan. Så att ge ut ett kapitel varje fredag tycker jag är ganska lagom,eller vad säger ni? ;)
Tyvärr kanske denna inte är något för alla eftersom denna historien handlar om hästar mestadels. Men jag hoppas att du som läsare inte skiter fullständigt i att läsa den bara för att den handlar om hästar. Men ni får ju såklart göra som ni själva vill. Kommentera gärna efteråt vad ni tkt osv :) Ha en bra dag- första kapitlet kommer på fredag:) //Emme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar