måndag 26 september 2011

Bok- och Biblioteksmässan i Göteborg 24/9-11 //Zozzo

Jag vet, jag vet. Jag har blivit riktigt dålig på att blogga. Jag är så glad att jag delar denna bloggen med Emme som brukar blogga ganska ofta. I alla fall. Detta inlägget kommer (som rubriken visar?) handla om Bok- och biblioteksmässan i Göteborg. Det var första gången som jag var där, fast emme har varit där nästan varje år så hon var åtminstone beredd på hur stort det skulle vara. Jag brukar få ont i huvudet av att handla kläder, eftersom "det är för mycket folk", så ni fattar hur det var för mig x) Jag lyckades hur som helst få med mig 4 böcker hem. Jag har för mig att Emme köpte 2 böcker. Vi köpte alla böckerna på ett ställe (förutom en). Jag kommer inte ihåg vad stället hette men jag kommer ihåg att det var "rum" (eller vad man ska kalla det) B05:02. Det kanske var lite onödigt att veta... men hur som helst. Det var ju så OTROLIGT MYCKET folk där! Man kunde ju inte ens gå! Gud vad irriterad jag blev när alla bara sprang rakt in i en eller stannade upp mitt framför en. Dessutom hade jag ju jätteont i huvudet. Jag och emme fick springa ut flera gånger för att få frisk luft, och det blev ju ett problem när det varje gång tog oss 15 minuter att  komma ut. Jag hade med mig kameran dit för att jag hade tänkt ta bilder. Men så blev det inte. Jag hade fullt upp med att kolla på alla böckerna. Men jag lyckades åtminstone få någon bild. Jag lägger till bilderna längst ner av inlägget. Här är böckerna som jag köpte:
* Det är så logiskt att alla fattar utom du - Lisa Bjärbo
* Den andre Will Grayson - John Green & David Levithan
* Angel - Katie Price
* Mitt perfekta liv - Sarah Dessen
Jag köpte alla böckerna eftersom jag hört så mycket bra om dem. Och jag kom precis på att Det var ju John Green som skrivit "Var är Alaska?" som jag älskade så mycket. Så jag ser verkligen fram emot Den andre Will Grayson. Här kommer alla (inte många alls) bilderna:

 Här är en bild från ovanvåningen på alla människor
 Ännu en bild från ovanvåningen
 Här är böckerna som jag köpte

 



Och här är en Miranda-nalle:P den var så söt, jag var bara tvungen att ha en x)










Nu sticker jag för dagen! Ha det så bra:) //Zozzo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar