måndag 19 september 2011

Böcker jag måste läsa - 1 //Zozzo

Jag har precis märkt hur många böcker som precis har släppts i serier som jag inte ens har börjat läsa. Jag måste verkligen komma igång med Yttersta Offret så att jag hinner läsa de nya böckerna. Dessutom finns det vissa som är ganska gamla (eller inte direkt nya) som jag bara måste läsa! Till exempel:
* Yttersta Offret - Richelle Mead
* Succubus Revealed - Richelle Mead
* Bloodlines - Richelle Mead
* Välkommen hem - Johanna Lindbäck
* The Mortal Instruments - Cassandra Clare
* Blue Bloods - Melissa De La Cruz
Jag ska läsa de så fort jag har tid. Men om någon av er har läst en av dem eller fler, så skriv gärna vad ni tycker om dem. Jag vill gärna veta om de är värda att läsa. Men hur som helst. Ha det så bra:) //Zozzo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar