torsdag 15 september 2011

L.J. Smith - Vampire Diaries - Vreden: Återkomsten //Zozzo

Beskrivning:
När Elena förälskade sig i Stefan Salvatore visste hon inget om den mörka hemlighet som han burit på i århundraden att han var en vampyr. Hon kände heller inte till hans farliga bror Damon och hur hon mot sin vilja skulle dras till honom. När det till slut var för sent och hon befann hon sig mitt i en kamp mot ondskan. En kamp som slutade med att hon offrade allt för den hon älskade.

Stefan och Damon är de enda som vet vad som hände den hemska natten som förändrade Elenas tillvaro för alltid. Bröderna är dödliga fiender med ett mörkt förflutet av hat och stridigheter. Frågan är om de kan återförenas för att stå emot de mörka krafter som nu hotar det lilla samhället Fall´s Church?




Författare: L.J. Smith
Orginaltitel: 
The Vampire Diaries: Fury; Dark Reunion
Sidor: 403
ISBN:
9789186369729
Förlag: Pocketförlaget
Utgiven: 201010

Betyg: 4/10

Jag läste ut den tredje och fjärde boken av Vampire Diaries igår och nu tänkte jag ge er en recension! Jag tyckte att den blev lite seg i mitten när den fjärde boken började. Men så fort jag börjat läsa igen så kunde jag inte sluta. Det var spännande hela tiden. Det bästa med boken - enligt mig - var nog slutet. Men jag kan ju inte berätta hur den slutade ifall någon av er ska läsa Vampire Diaries. Om ni ska det så kan jag ge er ett tips. Till skillnad från mig borde ni läsa alla fyra böckerna på en gång. Jag läste de två första och kollade sen på första och andra säsongen på tv. Sen när jag skulle fortsätta med tredje och fjärde boken så kunde jag inte komma ihåg vad som hade hänt i tv-serien och vad som hade hänt i bok-serien. Så det var mest därför boken var lite seg. Hur som helst. Den är helt klard värd att läsa! //Zozzo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar